top of page

Beklimming Mont Ventoux

Op 7/8/9 september 2026 ga ik de Mont Ventoux beklimmen!

Ik ga deze bijna onmogelijke uitdaging aan om geld in te zamelen

Voor mijn dochters, voor als ik er niet meer zal zijn,

om ondernemingen zoals de Mont Ventoux beklimming te bekostigen en andere moeilijke uitdagingen die ons nog te wachten staan, zoals bijvoorbeeld niet terugbetaalde therapieën, medische kosten.


Daarom start ik deze nieuwe inzamelactie, gekoppeld aan een mooie uitdaging:

In september 2026 wil ik de Mont Ventoux beklimmen op eigen kracht.

Ik vertrek vanuit Sault (25,5 km met een gemiddelde stijging van 4,5%).


 Een uitdaging mét wedstrijd voor donateurs

Om het extra boeiend te maken, koppel ik er een wedstrijd aan met mooie prijzen 

Eerste prijs : 1 week gebruik mobilhome , dankzij Dicar motorhomes (t.w.v. 1500 ) 

Elke donatie van 50  geeft je 1 kans.

Tweede prijs: professionele bikefit dankzij Belgian cycling factory (t.w.v. 305 )

Hangt af van jouw inschatting!

De vraag: haal ik de top zonder stoppen?

Antwoord je ja, dan is de schiftingsvraag: Hoe lang doe ik erover?

Antwoord je nee, dan is de schiftingsvraag: Hoe ver geraak ik?

Vergeet dus niet om bij je donatie je antwoord(en) en contactgegevens achter te laten.


 
 
 

Opmerkingen


bottom of page